Naše Jestřebí

pátek 22. října 2010

201,den Sabinka má svátek a já den blb

22,října 2010 pátek
hned ráno to začalo
jednak nám pěkně přituhlo
tak táta nemohl jed do práce
ani na skůtru a ni traktorem ,protože by musel
škrábat sklo od námrazy ...a já
auto potřebovala vezla sem sábu
do školy a pak ze školy Pepča je na ranní
jinak tady je aut ale prostě sem tátu odvezla
pak Sábu  ta ráno byla protivná
řvala že jí bolí pusinka že má afty ,,,
už sem měla vyčítky že sem jí dala o dva dny dřív
do školy ani dárky nechtěla ,,,nic vyzkoušet
no prostě sem jí nechala a odvezla do školy
přijedu k baráku a hledám klíče a jááá je nemám/zabouchla doma/
tak mám jed zpátky manželovi do práce
a nebo .... polezu balkonem na žebřík
Brit /pes/ ten měl řádivou celou mě oslintal
já řvala jak pominutá když sem tam vylezla tak
dole na mě čekala Besinka/náš 2pes/
ta nechápala že sem přišla vrchem tak
mě vítala jak když sem se vrátila  z dovolený:-)
a protože mi není dobře tak sem dopoledne
nic nedělala a uteklo to a jedu pro Sábu
a protože musím i pro tátu tak sem se rozhodla že počkáme
na něj u babičky ať nelítám jak pominutá sem tam ,,,nojo
chci odjet ze školy a auto stávkuje ,,,asi sem to zkusila 3x
a pak sem se bála že  něco udělám z baterkou tak sem se na to vyprdla
a zavolala tátovi do práce /já občas táta ,manžel to je jedna osoba
můj muž .../přijel  ke škole jednou otočil a auto naskočilo
no dobrý ,,,měla sem toho dost ,,,,Sabina odešla za tetou
a rovnou šla k babičce...já sem tam pak dojela....
a tak mám vyfocenou Sábu  s novou čepicí....
ostatní věci příště,,,protože si je nechtěla vyzkoušet,,,
venku jsme courali od 13-15 hod,,,,byla to hezká
procházka ale nějak mě to zmohlo,,,
sedím tady piji čaj a normálně bych vytuhla:-)
huráá já jí mám v podzimním....
Sába má plno čepic ani nová jí nesedí už to ohrnula...
dneska sem si Sábu nafotila jak řádí
na houpačce ...a byla docela vysmátá...





Žádné komentáře: