Naše Jestřebí

pondělí 18. října 2010

197,den dnes je lépe

18,října 2010pondělí
dneska je mi fakt lépe
vytřela sem barák
a byla sem vyčerpaná
takže určo nepůjdu na
cvičení ...to mě štve,
ale nemůžu asi bych to
nezvládla jednou beru
antibiotika tak to musím vydržet
dnešní opět krásný den
nemám ani pořádnou fotku
jen ráno  chodím zatápět
všichni jsou v práci tak to je na mě
topíme dřevem a já se stím vždy
nazlobím občas mě to chytne hned na poprvé
a taky někdy zatápím hodinu ,,,a to u toho
nechtějte slyšet slovník
ale protože mám teploučko ráda tak to nevzdávám ,,,většinou,,
taky sem už jednou rozhodila kotel že to nemohl
táta dát dohromady ještě že máme i kotel na plyn taková
nouzovka ,,,,a prosil mě radši už na nic nesahej,,,,
dneska mi to hezky vše připravili to jsem byla
ráda a hned to chytlo.....
hoří ,,,hurá:-)
zkouška zblízka nějak mi to nešlo
bála sem se aby to teplo nepoškodilo 
foťák....

1 komentář:

Čarodějka řekl(a)...

Teda ty jsi odvaha takhle blízko bych asi oheň nefotila.