Naše Jestřebí

úterý 26. října 2010

205,den bez nálady

26,října 2010 úterý
dneska fakt mě bolí hlava
a to mě ještě dodělala
Sabina ze známkou
z písemky z prvouky
je fakt když to opakovali
tak byla nemocná ale to jsou
věci který jsme spolu dělaly
¨takže sem fakt otrávená.....
sice slíbila že se nechá vyzkoušet
takže zítra začínají podzimní
prázdniny ale u nás néé bude hezky
se učit vytiskla sem jí listy
má tam matematiku a prvouku /hlavně hodiny a roční období/ ,,,
musela sem se odreagovat tak sem pekla
opět margot řezy ...jen sem udělala
vanilkový puding a korpus s kakaem
ale jinak je vše podle receptu....
moje večeře.....
margot řezy ...ještě teplé...
trošku jsem stím pudingem ujela ,
ale už to není znát je to před pečením...
foto po ztuhnutí.....a jsou stejně dobré jako světlé
těsto a čokoládový puding...mňam








2 komentáře:

Lucie Kopřivová řekl(a)...

To vypadá moc dobře, já dělám pořád dokola jedny a ty samé :))budu se inspirovat

Katka řekl(a)...

Mám podobný recept. Ale dělám ještě jinačí "Margot řezy" - tam jsou dvě Margotky a je to vlastně jen ta buchta a na to cákám čokoládovou polevu.
K.