Naše Jestřebí

úterý 31. srpna 2010

149,den konec prázdnin...

31,srpna2010úterý
a máme to tady jak
jsme byli v červnu natěšený
tak na konci srpna už to
tak veselý není,je to opět
tady KONEC PRÁZDNIN...
zítra ráno stáváme a odcházíme
směr škola a Sába už do druhé třídy..
dnes jsme byli v Mladé Boleslavi
a nedalo se ani fotit zastihl nás
déšť ...a přijedem k baráku a
ta průtrž znovu... fakt je to hrozný
máme ..kohout na pračku,Sábě
do pokoje parapet ,,,táta na pilu součástky
já ještě něco málo do školy..
a tak se mi tam líbil pytlík
se smajlíkem tak sem ho Sábě koupila
jinak opět topíme jako 11-12 stupňů
se nedá ...mě strašně celý den bolí hlava
doufám že do zítra mě to přejde
takže taky vypadám kouzelně
jenže já si jí ani nemůžu umýt jak se
předkloním tak to je konec,,, zmoklá
no tak uvidíme ráno hold to budu muset přežít...




.

Žádné komentáře: