Naše Jestřebí

pátek 27. srpna 2010

145,den pátek jak má být

27,srpna 2010pátek
už od včera tady zase prší
ráno  nemohla sem spát
a tak už tady straším od6hod
všichni ještě spí ...došla sem nakoupit
a nakonec jsme se stejně rozhodli
že pojedem nakoupit do ČESKÝ LÍPY
Sába zůstala u tety ...já potřebovala
baterie do foťáku ..už mám hurá
nějaký album dala sem si vyvolat
fotky z Itálie ...ještě je doma nemám asi zítra
si pro ně dojedu ... musela sem dokoupit poslední
věci do školy ...a nové sponky  jelikož
se Sába rozhodla že se nedá ostříhat
tak aby měla malou zásobu ...
nakoupili jsme s tátou ,ten se dal taky zkrášlit
konečně ostříhat...už taky chodil zarostlý...
takže už čeká jen moje hlava na objednání
budu muset... mám  to už dlouhý a šedivý:)))
nakonec sem se cestou stavila ve své
bývalé prodejně jojo fotka s kolegy se nepovedla je mázlá
tak aspoň ty úžasný barvičky ,,,po těch se mi moc už
stýská ...budu se snažit se tam opět dostat
doufám že už to má Sába vybráno a nebude tolik marodit...
ještě nás trápí je pořád pod průměrem a pod váhou...
takže nás čeká v Praze kontrola za půl roku.... a
tady jí taky hlídají má toho chudák až až...
chodí  na alergologii ortopedii endokrinologii ách jo...
a konečně sklízíme ze skleníku úrodu.../mám radost/


moje práce...






a naše Besinka CHUDINKA MUSÍ 
MÍT KALHOTKY  háráme...


její oblíbená hra ...

a nové sponky
 


a to dnes táta ještě nakoupil asi 2kg vuřtů,
tak Pepča je naložil to je šikulka ani 
sem to nestihla vyfotit a jsou ve špízu... 

Žádné komentáře: