Naše Jestřebí

neděle 22. srpna 2010

140.den trhy v Ředhošti

22,srpna 2010 neděle
protože nám začíná s tátou
dovolená a občas
si zajedem na trhy do Ředhoště
na trhy néé že bych si v tom libovala
já mám radši normální obchody,
ale tady se vždy pokochám
bazarovým zbožím a někdy fakt
žasnu co lidi nabízí je pravda
že já spíš plním ty popelnice
ale možná bych uspěla :)))
Sába nakonec zůstala doma
a to bylo dobře je moc  teplo
a hlavně jsme koupili slepičky
proto jsme tam jeli ... vždy se
cestou zpátky zastavíme v pekařství
pro chleba atd... je to při cestě
a šup domů Sabinka byla u tety
a ještě dneska vyzkoušeli bazén...brr
večer nám volal známí že ještě budou
sekat obilí u nás ale je tma
a já sem se pustila do přestavby
Sáby pokoje už brzy končí prázdniny
tak aby to už měla se vším všudy ..pěkně
připravený na školu...sousty hraček
jí budu dávat pryč rozdám to mezi
známí aby se jí tam lépe hrálo a uklízelo...
to bylo slziček ,,když tohle ještě nééé...,,,
ale nedá se nic dělat prostě to musí být...
zítra to dodělám dnes jsem totálně vyčerpaná..
foto je jen z tržiště kde parkujem ...
ukládání slepiček...

Žádné komentáře: