Naše Jestřebí

neděle 8. srpna 2010

126,den mám taky na zahradě slunečnice

8,srpna2010 neděle
celou noc pršelo ráno
přestalo a tak se u nás
leželo dost dlouho Sába
vydržela do 10hod,
dneska byli na obědě u babičky
tak jsem se pustila do žehlení,
praní a zašívání na stroji,,,
když přijeli tak zprávy/tady to je okolo nás/
švagrová má v baráku vodu tak čerpají
neteř ty dělají sklep ..zatopen...čerpají
a ty v Lípě švagrová co má zahrádku
okolo Ploučnice dopadli nejhůř tam je vše
metr pod vodou ...chudáci ...hlavně
sekačka apod...to asi odnese,,, u nás
přes zahradu mají sousedi ze zahrady
jezero a voda tam byla ještě večer ..to u nás
sice taky stála kde je traktor ale během dne
se to pomalu vsakovalo ...to odpoledne
opět bouřilo ale u nás  to nevypuklo...
já sem  Sábě vyprala tašku do školy
a pomůcky ... a tak už dávám dohromady
co dokoupíme...a foto
mám ze zahrádky já tam mám taky
slunečnice sice žádný pole ale na focení stačí...










Záplavy - Česká Lípa

1 komentář:

Katka řekl(a)...

Máš pěkné slunečnice. Že bych si příští rok nějakou frkla na balkon...? :-) Snad by se tam na výšku pak vešla...
K.