Naše Jestřebí

středa 11. srpna 2010

128,den mušle z moře

10srpna 2010 úterý
tak komín ...no .....
samo že u nás nikdy nejde
jak má ještě sem nezažila situaci
aby něco klaplo hned ..
roury máme v komíně ,ale muselo se
přidat další bourání ,je to
starý barák a nikdo nikdy neví
na co se přesně narazí...takže komín
má několik odchylek ...tak
to trochu zbrzdilo práci ,ale jinak
pro pány zedníky pochvala jak si
po sobě uklízí ....já vím to ostatní je tady na mě
těším se protože malování bude muset
proběhnout a myslím že i chodbám
prospěje malá změna ...já sem teď nějak
zanevřela na nějakou výzdobu už si
budu vybírat kam co pověsím...nějak
mě to omrzelo a fakt jen střídmě .../vše je v krabici
chudáčkové obrázky a apd, ale třeba se někdy
najde doba a nebo někdo kdo je použije.../
jinak sem stříhala k večeru venku plot
po těch deštích už to bylo potřeba ,ještě jeden dnes
dodělám ...a pak sem si konečně sedla a prohlídla si tu
mojí sbírku mušliček co sem přivezla z Italie..
tak tohle je na hoře ...a pozor ten kabel je k pc/internet/
na to opravdu pozor!!!







a to bych mohla fotit ,,,pořád...
ale ta sranda při sbírání?
já sem ale neměla štěstí na žádnou velkou
vedle mě pan našel pak mě to 
trochu mrzelo že sem stála vedle...ale 
 mám radost...")))

Žádné komentáře: