Naše Jestřebí

úterý 24. srpna 2010

142,den už mě chytá konec prázdnin

24,srpna 2010 úterý
od rána jsem jak ,,zpomalený film,,
nic mě nejde od ruky
nakonec sem přemluvila
tátu jestli by jel se mnou
do Mladý Boleslavi ...nakoupit
spíš dokoupit Sábě věci do školy
vím že je toho všude dost ,ale u nás
zrušili lidovku a já docela ráda takový
ty obyčejný věci do družiny a tělocvik
vždy tam pořídila ... foťák mi nefotí
v nákupu sem si koupila baterie
v domnění že se musí nabít sem doma
zjistila že ta cena neodpovídá
no ovšem vzala sem si sice kvalitní
ale ne dobíjecí ,,tak zítra jestli nepojedem
do Prahy do ZOO ..už se tam chystáme
fakt dlouho a když má taťka náladu a
náš synáček čas ,bude dělat řidiče :)))
rozhodnem se ráno...tak  mám
jediné foto ..dneska sem vše popisovala ,,Sabinka,,
a tady boty na tělocvik a na gymnastiku,,,
vždy jedny koupíme modré a růžové takže
pak máme dvoje stejné jen jinou barvu...jako pro dvojčata?:)))
občas nechápu manžela on si přál dvojčátka,,,
nechtěl před 20roky ani druhý a jéé to sem si vyslechla
když sem se rozhodovala  nechat si v našem
věku Sábu ,,,a že je starej apod..řeči ,,jo asi má
pravdu je to jiný ve 20 a kolem 40 a 50 to jo ...
ale zatím to zvládáme ...a to by chtěl dvojčata to mě vždy rozesměje...

Žádné komentáře: