Naše Jestřebí

středa 25. srpna 2010

143,den už jsou na zabití

25,srpna 2010 středa
dneska se do ZOO nejelo táta
opět trávil tím že sledoval kde se
pohybuje kombajn .protože
máme ještě jedno políčko
a tak potřebuje až budou v blízkosti
sekat taky posekat takže celý
den sním nic nebylo...
Sába se nechtěla ani trhnout
do kina dnes byl poslední den
co dávali shreka ,,nechtěla
já sem ušetřila...táta denně
zabíjí králiky už jsou vykrmený
mamka v Provodíně se o ně stará
tak plníme mrazáky,,, a dnešní  oběd...no co asi??
celý oběd udělal Pepča já jen uklidila kuchyň,,,
Sába to nesmí vědět ,,,řve že to jíst nebude
se jí ani nedivím....
já vím ...ale je to maso
tato verze už vypadá lépe

a jeden úlovek v polévce...


tak na projektu se mi líbí že 
opravdu fotíme denní život ,,žádný umělecký foto,,
na to máme jiný blogy,,:)))

1 komentář:

Štěpánka.Š řekl(a)...

To se mi právě taky moc moc líbí... Jani...:-)