Naše Jestřebí

pátek 20. srpna 2010

138,den smutek

20srpna 2010pátek
nic horšího si člověk
nepřeje když ví že se to nedá
zastavit ,,tu ošklivou zprávu,,
,,,,umřel,,,,
opustil nás hodně rychle prohrál
a nechtěl bojovat ...
tak já sem od tebe jednou dostala
kytku do bytu ,,,musím podotknout
že sem všechny kytky umordovala
i když je mám hrozně ráda ale neumím
se tak o ně pěkně starat ,,tuhle mám
od Jardy už asi 25let zrovna
sem dodělala  řidičák a byla sem se u ségry
pochlubit a odnesla sem si tuto kytku ,,,léta byla
krásná vždy zdobila obývák ..už sem jí i vyhodila
a zase si jí vzala zpátky protože pořád mě
dokazovala že žije ... a proto dneska sem jí
dala a budu dávat jen ať žije,,,,pořád mi to dokazuje...


70léta..../rok 1970-/

2 komentáře:

Čarodějka řekl(a)...

Jani to je mi líto.Kytička ti ho bude stále připomínat.

Jiruska řekl(a)...

Jani, je mi líto, že máš takové smutné vzpomínání...