Naše Jestřebí

čtvrtek 12. srpna 2010

130,den konečně mám taky houby

12,srpna2010 čtvrtek
dnešek mám rozlítaný
od rána někde jezdím
chlapci pomalu dozdili
komín ještě zítra malé úpravy a bude to
takže začnem uklízet taky budu muset
vyčistit okna je tady vše zaprášené...
venku opět prší fakt není den aby
nepršelo a vždy to tady příjde brzy
odpoledne a pak jdu většinou po dešti
do večera ven ale to už mě to tam tak
neba když je vše mokré....
hurááá dneska se slitovala švagrová
a dala mi košík hub ona chodí
každý den a fakt rostou
takže máme smaženici a bude
konečně houbová omáčku tu zase mám ráda
strašně já ....jo a mám tady její foťák tak jdu stahovat
fotky a dám to na galerku pak sem hodím odkaz,,Itálie Caorle 2,,
/a ještě čistím...a  čistím,,,/




1 komentář:

Katka řekl(a)...

Houbičky pěkný. Taky na ně ráda chodím, jen tu nemáme les nikde blízko...
K.