Naše Jestřebí

sobota 7. srpna 2010

125,den to je zase den

7,srpna 2010 sobota
celý den tady prší od nás
až tak daleko ty záplavy nemáme
taky se bojím ,,je tady blízko
potok ,rybníky ,jezero...
lituji všechny co se stím musí poprat
přesto se u nás frézoval komín
pánové odvedli svojí
práci a mě tady zůstal
úklid vytírání a to mě fakt
nebavilo když venku leje a leje
nerada jezdím když je tohle
počasí ale přesto jsem byla
u mamky a tak jsme zajeli rovnou
na nákup opravdu se nedalo rychleji jed
nejvíc 70 a to se mě zdálo nebezpečné
strašný ...odpoledne tady spala celá
rodina ..jen Sabina pořád má co dělat
a ještě teď mě tady prudí .. bordel má
všude co sní taky v tomhle počasí,,,
venku ještě pořád prší podle předpovědi
do zítra no to bude noc ...
netrvalo ani pár vteřin ...aby byl plný...

i ta zvířata jsou z toho,vyděšená
 
a to jsem chtěla vyfotit jak se říká
zmoklá jak slepice...a ani ty slepice 
nebyli venku vše se schovává....
vše je tak nějak vyděšený....
 

Žádné komentáře: