Naše Jestřebí

sobota 21. srpna 2010

139,den Zahrádecké slavnosti

21,srpna2010 sobota
každý rok se tady konají
Zahrádecké slavnosti,jsou
na zámku který měl špatný
osud vyhořel a přesto ho
opravdu zachovávají aby
byl aspoň trošku přístupný..
já pocházím z této vesnice
tak mě je to dost blízké a na zámku
jsme měli vítání občánků jak s
malým Pepčou tak i ze Zbyňkem/rok 1982,1984,/
a taky tam pracovala moje mamka v kuchyni
takže zámek jsem znala moc dobře ,,,to sem si jen zavzpomínala...
opravdu počasí se povedlo je krásně prošli jsme
zahradu fotila sem z altánu tentokrát sem nefotila
nádvoří byla tam výstava aut /to je každý rok /
al opět sem tam neprolezla sklepy ,,,na ty jsem zapomněla
tak jestli bude někdy ,,příště,,


cukrová vata..tak tu já taky můžu





to já sem si dala ,,Italský ,,trdelník
moc dobrý...


trdelník nemám vyfocen ,baštila sem a lítali kolem nás vosy 
tak rychle sníst  nebyl čas na focení ..měla sem ruce zalepené...:)))

to je starý barák pod zámkem u mlýna...

1 komentář:

Jiruska řekl(a)...

Jani, krásný fotky, je vidět, že to byl pěkný den...