Naše Jestřebí

neděle 29. srpna 2010

147,den hlídám déšť

29,srpna neděle
poslední prázdninový víkendík
peru a tak hlídám počasí jednou je černo
za chvíli svítí sluníčko já lítam
na balkon a sbírám a věším prádlo
měla sem klídek táta , byl na dřevě
a teď morduje konečně kamna
po opravě komínu ještě neměl čas
dodělat a vyzkoušet kamna
a asi brzy budem dnes tady sedíme pod dekou
sice je v obýváku 20 normálně by řekl člověk je teplo
ale je zima...když se sedí tak je ....
jinak dneska nemám ani co fotit
mám jen dřevo a album..
jdu ještě žehlit pokud mám na to náladu
tak dnešní den končím...










tak teď mě dostala Sabina je jak prase špinavá
matlají se tam v tom mokru ,,fakt jí mám dost
nikdo není snad tak špinavý jako ona ...denně...!!
už rezignuji a ani nekupuji růžové věci ,,to už opravdu né---
/jestli jí nepřerazím tak možná foto dodám/

Žádné komentáře: