Naše Jestřebí

sobota 14. srpna 2010

132,den nic nestíhám

14,srpna 2010 sobota
celou noc pršelo já sem šla spát
asi v půl 2 ráno nějak sem nemohla
pořád se mi něco honilo hlavou
a ráno ten déšť tak jsme se povalovali
dost dlouho a pak to začalo
vaření plno prádla takže jedna pračka za druhou
do toho se dodělal komín ,,nějaká sem tam
návštěva a bylo odpoledne  a pak sem si
uvědomila že ani kino nestíháme
naštěstí Sába si nevzpomněla dneska
si celý den hraje s Davidem ...jo a jak sem
si stěžovala že nemám houby
tak švagrová hodná  opět donesla košík
tak zítra budou řízečky a fleky ,,, to bude
nedělní oběd,,,ale po dnešním  králíček se
zelím a bramb.knedlíkem...ještě zbylo tak kdo
houby néé tak jíst bude co ...fotku dneska
nemám mám vybitý baterky tak nabíjím ale
mám tady jednu zvláštní přirostlou houbu ..
tak až zítra se sní nic nestane tak až zítra .....

a takhle na mě čekala Besinka a usnula...
ta chodí brzy spát..jak malé dítě

Žádné komentáře: