Naše Jestřebí

sobota 28. srpna 2010

146,den návštěva u ségry

28,srpna2010 sobota
ráno nás opět probouzel déšť
je to hrozný ,,,tak co zase podniknem
dopoledne sem vařila ,táta aktivka
včera koupil uzený žebírka ale
ty hřbety jinak stejný jenom se
to hůř obírá....jela sem pro fotky
už mám album z dovolený hrála sem si stím
a prohlížela fotky celý odpoledne,,,
byla sem u ségry na kafíčku a na pokec,,,
teď se tady udělalo trochu hezky svítí
sluníčko ,šla sem pro Sábu s Besinkou
byla u kamarádky přišla zmrzlá ..jo frajerka
už si musí uvědomit že jí pořád dokola
nebudu říkat vem si něco na sebe ...
tak doufám že to nepromarodí
docela se drží....už mě zase vyhání
od pc naučila sem si teď hrát ty
hry pro dívky a tak mě tady okupuje
zatím nám stačil jeden pc tak sem zvědavá jak dlouho...
ale má kamoška smůlu hlavně je můj
tak jí sem pouštím když tady nechci být já:(((
                                           no ale oběd byl dobrý ,zapečený těstoviny,,
to víte že sem je budila ,taky co dělat u tohoto počasí
ještě rozespalá ...ale né Ilonka má antibiotika
měla asi infikovaný klíště a teď marodí s nohou...
tak je z toho taky špatná...


na čem teď ujíždím...
hrozně mám ráda ,dělám si ho 
i doma ale tohle koupený mě víc chutná:)))
ale dávám jsi ho do sklenice!!!
to sem nestihla vyfotit to nevydržím...:)))


šup šup domů... 



Žádné komentáře: