Naše Jestřebí

neděle 1. srpna 2010

111-119den návrat z dovolené

1,srpna 2010 neděle
Ahojky všem jsme zpátky
týden nám utekl jako to moře...
musím se trochu z klimatizovat
a zaběhnout do denních povinností
které mi tam tedy vůbec nechyběli
se Sábou jsme se měli moc fajn
já sem to sice podcenila a myslela sem si
že mě moře uzdraví ale naopak sem tam
měla vše o 100% horší no už to příště
neudělám ...Sábě to tam moc prospělo
a z toho mám já radost ...cesta autobusem ze
zvládla sešla se tam fajn parta takže nenastal
během týdnu nic co by stálo za zmínku
....jo  moc dobře nám vařili ale hlavně mě
vše v Italii chutná tak to sem si labužírovala
nebyla věc aby  mě nechutnala ,,,jo možná
mořské příšerky těch sem se záměrně vyhýbala to já
nemusím,,,,ale jinak vše hmmm ...pitzy,kafe,kapučíno,
tiramisu ...užasný... zmrzliny....kebaky ...no je toho moc a moc
jsem plná zážitků...fotky zatím tady  ...Caorle Italie 

Žádné komentáře: