Naše Jestřebí

sobota 1. ledna 2011

272,den Nový rok krásný datum 1,1,2011

1,ledna 2011 sobota
kde začít určitě přáním ....PF 2011
převzetí si dávat nebudu nedělám to
a ani nejsem ten typ abych vydržela..
takže to vynechám....
v každým roce se něco stane
ať to je poprvé nebo naposledy
ale to je život ....tak si jen budu přát
aby tento jsme nemuseli prožívat
tolik bolesti ale spíš radosti ...ale optimista nejsem
takže si to jen opravdu přeji......
v projektu mám ještě 93dní tak se budu snažit
vydržet ...a posunout se dál ....:-)
už od včerejška mám pocit
že se na mě vše padá,,,,,a to sem
slíbila Sábě že se půjdem podívat na
rybník  sice v Provodíně udělali
pro děti na tenisovým kurtě kluziště
ale mě není dobře tak půjdem jen
tady u nás na malý rybník.....
tak tato fotka je výměna kalendářů...
co je u mě na stole + spousty kapesníků
a protože chci aby bylo trochu veselo
tak přidávám foto snaha vyfotit
rachejtle ,,,,jednak sem se bála a krčila sem se
na balkoně je sníh tak sem nemohla jít dál 
a takhle to dopadlo ,,,,fotografka profík ze mě nebude:-)
a jednu fotku za rok 2010
dnešní bruslení Sába po roce na bruslích








1 komentář:

Čarodějka řekl(a)...

Ohňostroj jsem fotit nemohla,nemůžu otevřít okno kvůli psovi bojí se musím ho uklidňovat.Ale jak já říkám "snaha se cení"