Naše Jestřebí

pátek 31. prosince 2010

271. končí rok 2010 Silvestr

31,prosince 2010 pátek
kde začít u nás běžný den
doma ...jen s troškou víc
dobrot ....dnes má narozeniny
tatínek /manžel/ na něj to prásknu
u mužů se může je ročník 1955
teď sem udělala dobrou čočkovou
polívku hezky s anglickou slaninkou
upekla sem strouhaný jablečný koláč
budem dělat vepřové koleno
máme naložený kančí řízečky
a spousty dobrot,,,jak pro koho dobrot
včetně klasiky.....jenže já a Pepča
jsme chytli od Sáby virozu tak jel
do lékárny a přivezl léky já mám febrisan
tak to tady pofackuji a nějak mě nic neba....
užijte si to a v Novém roce 2011 se budu
těšit ,,,na projekt 365 ......
strouhaný jablečný koláč ...
recept tady ....
pokud se mi povede ještě něco vyfotit 
tak to dodám ,,,jdu něco dělat...pá
dnešní námraza....
kytka
zbytek fotek dám na druhý blog



2 komentáře:

Čarodějka řekl(a)...

Námraza se ti moc povedla.A koukla jsem i na druhý blog jak nám to roste.
A do Nového roku to kromě všeho co se přeje normálně přeju ať ti to krásně fotí.

Anonymní řekl(a)...

...díky za úžasné fotky, vtipné komentáře a prima recepty ... chodím nakukovat pravidelně a furt je na co koukat.... krásný nový rok !