Naše Jestřebí

neděle 12. prosince 2010

252,den dárky z vánočního trhu od Sáby ze školy

12,prosince 2010 neděle
dneska tady svítí sluníčko
opět vše taje ,,to je strašný to počasí
když už ten sníh byl tak mohl
zůstat ,,,večer do toho pršelo
Sabina jde ven ta bude zmáchaná
máme uvařeno upečeno
dneska sem tam měla na vyzkoušení
recept pudinková ňamka/myslím že inspirace z mmb/
můj postup a recept dám na
můj druhý blog ....
kočička od Sáby
a tohle je výrobek ze školy od Sáby
a tuhle kočičku kupovala v loni
takže sem letos dostala už druhou
a obě si stejně nechá ,protože se líbí hlavně jí
ale ví že já mám ráda kočky,,,,
a tady pudinková mňamka 
recept tady 
a můj postup s fotkou a postupem 
na blogu tady




1 komentář:

Čarodějka řekl(a)...

Asi začnu sušit pomeranče a citony.Líbí se mi ten řetěz.