Naše Jestřebí

středa 8. prosince 2010

248,den od holičky a výhra zájezdu do Itálie Caorle

8,prosince 2010 středa
na dnešek sem se fakt těšila
byla sem u holičky sice je takový
divný počasí mlhavo cestou sem si
nafotila Jestřebí v mlze ,,,a nějakou kapku
ostatní fotky dám na druhý blog...
doma mě čekal oběd vařil Pepča
jede na odpolední ,,,,tak sem si dala
kávičku a chtěla sem zdobit perníčky...jo
perníčky ...do těch se mi pustila Sába
tak sem jí nechala a ta naše malá/tím myslím psa Besinu/
potvůrka si nějaký shodila s plechu a
povedlo se jí pár sežrat ,,,tak sem měla
fakt na ní vztek a hlavně sem je chtěla
dávat na stromeček tak to nevím aby nám
je nesežrala i ze stromečku ,,,a mám po náladě....
moje dnešní hlavička...tak to sem já
dnešní mlhavé Jestřebí...
a trochu přírody a taje....
 a ještě se chci pochlubit za moji 
prezentaci fotek z dovolené
od cestovky CaorleTour ...
jsem vyhrála dovolenou
takže v létě jedem se Sábou znovu...mám radost 
a přeji si aby se do léta nic nestalo....
náhled.... děkujíí
kleknutím na obrázek se vám otevřou 
stránky ..



1 komentář:

Čarodějka řekl(a)...

Jééééééééééé ty máš štěstí.Blahopřeju k výhře.