Naše Jestřebí

středa 22. prosince 2010

262.den hvězdička

22,prosince 2010 středa
Sábu sem vystrojila do školy
s taškou která obsahovala
samé dobrůtky ,,,dnes mají poslední
den a to bez učení a s besídkou...
má kašel večer se mi zdála  teplá
tak snad na svátky nebude marodit
většinou to tak je ,,,tak doufám že to
překoná ....já jsi tady zabalím
poslední dárky v klidu ,,,,
venku je mlha a takový ošklivý šero
tak se mi nic ani nechce ,,,
ještě se pojedu podívat na mamku
počkám si na auto abych se v klidu
vrátila domů ............
večer když sem uklízela stůl tak tam byl obrázek
hodně mě pobavil ale co tím autor,,Sába,, myslela se jí
zeptám,,,,jako padající hvězda ,,,,:-)

jeden zabalený dárek do školy...
to je ta plechovka s kytkou ...pro p.učitelku
dnešní ,,přesbidlo,,
mě to naučila tchýně.a jak mám nějaký výpeček
tak to ráda dělám ,to není podmínkou stačí cibulka a je to taky dobrý....
jinak recept a inspirace tady ....www.recepty.cz
uvaříme brambory
uvaříme noky...1vejce trošku mléka hrubá mouka ,sůl
já dala sušenou petrželku,,,
vykrajuji lžící dávám do vařící vody
po chvilce vyndavám,,,
připravíte si co kdo má rád...
tohle jsou výpečky z kuřete
přidáno slanina a cibule,,,,
pak se vše zamíchá dohromady ,,,mě to hrozně chutná...
už sem to tady prezentovala...:-)





Žádné komentáře: