Naše Jestřebí

pátek 17. prosince 2010

257.den třeští mě hlava

17,prosince 2010 pátek
od rána mě bolí hlava..sem na prášky
včera sem byla v pohodě ,,,
tak nevím jestli dutiny
nebo začínající rýma ??? Sábu sem taky
nechala doma má taky strašnou rýmu
tak snad v pondělí půjde a do prázdnin
do to dochodí ...čekala sem na tátu/manžela/
to už víte já mám blbej zvyk mu tak říkat ...
aby mě odvezl za mamkou měla sem tady
pro ní připravený jídlo dneska sem si
uvařila roštěnky a polívku tak sem jí to
nadávkovala do misek aby to mohla zamrazit
a měla vždy porci po ruce ,,,no taky sem jí koupila
takový svíceň ona nechce stromeček tak aby to
měla aspoň vánočně na stole a vzala sem jí nasušené
pomeranče pro vůni....
venku je hrozně mlhavo sněží ..snad do toho nebude
 pršet je taková tma... dneska mi přišel @od Halens.cz
tak sem tam objednala věci na Sábu tak doufám že je budou mít
skladem to psalo,,,tak uvidíme ,,,,to už ani nechci
na vánoce ale jen tak dokoupit jí nějaké oblečení...
večer sem si upekla roládu /bez tuku/ už sem tady
o ní psala ,,,je to rychlý a nám to chutná....
takhle to vypadá upečený a otočený
přidala sem ořechy
krásně zvláční 
recept tady ....




Žádné komentáře: