Naše Jestřebí

čtvrtek 30. prosince 2010

270,den nákupy v ČESKÉ LÍPĚ

30,prosince 2010 čtvrtek
dneska jsme jeli naposledy nakoupit
jsem taky nějak nastydlá nic mě
nebaví ...ještě chci něco upéct
asi s jablíček táta má zítra
narozeniny a to až zítra ...
Sabu jsme nevzali ráno pěkně mrzlo
a já potřebovala do pojišťovny
a na nákup a tak sem jí slíbila
že se jí podívám po pc hře ...
no našli ale přes celý město jsme
šlapali ...a doma pak si to zapnula
a odešla  v očích slzy ,,,že jí to nejde
že to neumí,,,,tak sem jí vysvětlila že se to musí
naučit ,,,tak sem měla vztek hra za 300,-
a  bude tady ležet...kdyby jí nechtěla tak neřeknu..
fakt jí mám někdy dost....
do Lípy jsme vezli andulku ,ségra
mi volala že jí Pepa v noci umřel
,,,tak byla zoufalá táta tady ještě nějaký mladý měl
tak jsme jí vezli ...ono je to těžký není tak
dlouho co jí umřel švára a pak pejsek a to vše
tak krátkou dobu ,,,tak snad jí to nahradí,,,,
tak dneska sem si vyfotila  Klášterní ulici v Č.L.
jdu něco dělat ...potřebuji dát prát prádlo
a vytřít chodbu ,,,a péct ,,tak snad něco zvládnu jak sem
nastydlá tak sem i bez nálady.........



1 komentář:

Čarodějka řekl(a)...

Prádlo už mám vypraný ale vzpoměla jsem si že mám upečené trubičky a stále mi je nikdo nenaplnil :-) tak jsem větší ostuda.Už bude konec roku a já nemám dodělaný vánoční cukroví.