Naše Jestřebí

čtvrtek 23. prosince 2010

263,den voláno 155

23,prosince 2010 čtvrtek
ani nevím kde začít ,,tak se budu
snažit postupně .....
dneska přeji svému synáčkovi
krásný den má totiž narozeniny
takže před 26 roky sem byla v porodnici,,,
nemám ani jednu fotku ,,,dneska nám
plavali kapříci ve vaně ....
rozloučili jsme se s husou a to vše beze mně...
než sem se vrátila tak kapři byli ve špízu
husa oškubaná a já sem trávila celý den
v nemocnici na příjmu s mojí mamkou...
to sem zase prožila strach ,,,už dopoledne
mě nebrala telefony tak sem čekala
až budu mít doma auto a hned se za ní
vypravila naposledy jsme spolu mluvili večer
a to jí už nebylo dobře ...hrozně sem se bála
viděla sem zatažené žaluzie už mě polil pot
chudinka nemohla mluvit pohnout se
telefon metr od ní plno zmeškaných hovorů
no hrozný pohled ,,,,nemohla sem na nic čekat
okamžitě 155 ...ještě v sanitě asi po 20minutách
začla reagovat nejdřív to vypadalo na mrtvičku
a pak se z toho vyklubal hypoglykemie....
/zřejmě se předávkovala léky/takže jsem čekala
na příjmu v nemocnici do 17,30  a zůstala na interně
zítra se uvidí ,,,pojedu za ní ...v nemocnici
se mnou čekala moje ségra tak jsme si aspoň
popovídali byla sem hrozně ráda že tam se mnou
byla.....   doma mě čekal úklid tak sem vytřela
dala sem si kafe tak to jen tak spát nepůjdu
zítra mě čeká zdobení stromečku ...snad to dopadne
dobře ......

1 komentář:

Čarodějka řekl(a)...

Jani teda ty máš stresující vánoce.Tak ti držím palce ať to s mamkou dobře dopadne a je brzo doma.