Naše Jestřebí

sobota 25. prosince 2010

265,den skládání dárků

25,prosince 2010 sobota
na štědrý večer sem moc
náladu neměla a taky to tak
vypadalo Sába tvrdila že se na
ježíška netěší ,ale myslím že
radost měla i když věděla
že jí dárky nedonese ...
a přeci nějaké donesl...to bylo
bylo radosti...............
poprvé co sem na vánoce nefotila
takže foto dnešní ....bráškové
jí složili dárky ,které se museli
montovat ,,,opravdu si dnes krásně hraje
ještě si přinesla dárky od babičky
já sem byla za mamkou v nemocnici
vůbec se mi nelíbí ,,,,jojo  stáří ,,,,
konec kalendář je vybrán...


Sába si našla zábavu ...
konečně má sluchátka
a také dostala hry 
stáj svíticí a vydává zvuk/Horseland/
Anička taky má kombinézu ....
jeden z dárků pro mě 
to se bude péct

taky sem dostala čtečku karet 
tak sní mám radost ,
konečně si můžu stahovat v klidu
všechny karty ,,,,včetně telefonu...
děkuji ježíšku:-)
nemocnice ČESKÁ LÍPA
mamka /v březnu jí bude 80/
a jedno video 
jak Sába mi radí
jak mám stáhnout hru:-)











Žádné komentáře: