Naše Jestřebí

čtvrtek 16. prosince 2010

256.den a je to zase tady -20stupňů

16,prosince2010 čtvrtek
dneska od rána lítám Sábě
nejel autobus do školy
už sem chtěla jít sní domů
ale jeden tatínek se 2x otočil
autem a pobral ty drobečkové
tak sem byla ráda ,protože já sem
šla na autobus a jela k mamce
nafasovat recepty k doktorovi
aby na svátky byla klidná že má léky
táta mi dal radu jo auto v garáži
nastartuješ ale to se ti ani
ten kousek nezahřeje a zpátky půjdeš na autobus
protože to už nenastartuješ ...tak
opravdu zimní rada nad zlato....
dopadlo to dobře jela sem tam i zpět
autobusem jsou to 4km ,,a takový starosti
vyfotila sem si MRÁZ,,,a v Zahrádkách kde bydlí
moje maminka/a já pocházím ze Zahrádek a je mi smutno/
už bych to neudělala na Jestřebí si nemůžu zvyknout a to tady
bydlíme letos 25roků.....no jo stím už nic neudělám....


a na zastávce jsem měla společnost...:-)




Žádné komentáře: