Naše Jestřebí

pátek 14. ledna 2011

285,den za oknem

14,ledna 2011 pátek
dnešní dopoledne opět v dešti ....ale zima není  tak to jediný
je asi fajn ,,,už od rána sem pryč byla sem mamce vyzvednout
v lékárně mazaní na záda je to kafroví líh aby se jí uvolnilo
svalstvo a prokrvilo ,,,,sešla sem se tam s manželem  tak jsem
po dlouhý době sice ráno ale posadili spolu na kafíčko ,já čekala
na lékárnu hodinu tak nám to uteklo ,pak sem sním šla k holiči
něco málo jsme nakoupili a frčeli já sem vystoupila u mamky
odpoledne jsme zajeli pro Sábu přijeli ségry ,,,byli se podívat
po okrese na domovy důchodců  tak se stavili a tak jsme  si
o tom  popovídali ,,,no včera sem to nějak neunesla  ještě večer
to na mě padlo a řvala sem jak prdlá hrozná představa  že za celý
život si sbalíte pár spodních kalhotek a vše opustíte co jste si
za ty roky vybudovali vás nezajímá ,,,a nic nechcete jen v klidu
odejít ,,,,hrozná představa ....dneska sem si o tom všem popovídala
a pomohlo mi to ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
ono je to těžký pokud by tady bydlela tak není co řešit  ,,,ale přesadit
strom  nejde,,, sám to řekl pan doktor ze záchranky  mamka je 20let
sama jako vdova a smířená stím že nikomu nebude na obtíž ....
co já vím má na to právo je to její rozhodnutí bude jí 80 a tím  to nekončí
musím se stím vyrovnat ona je v pohodě těší se a já to nezvládám,,,,,,,,,,,
====================================================
podtrženo a nebudu se tím trápit život běží dál,
====================================================
dnešní foto přes okno ...koukám jak se to krásně barví  poslední dobou
se nemůžu na focení soustředit ,,,



Žádné komentáře: