Naše Jestřebí

pondělí 17. ledna 2011

288,den mlha

17,ledna 2011 pondělí
tak včerejší krásný počasí skončilo od večera je strašná mlha
ráno sem musela na předoperační na odběry a EKG a že tu cestu znám
tak sem jela podle středové čáry strašná mlha a trochu to klouzalo ,,,a mlha je pořád
to už dneska jiný nebude ,,,, přijela sem dost pozdě takže příspěvek udělám
budu ráda když se odpoledne plácnu do křesla .... peču už 2hodiny kohouta
s anglickou tak čekám a běhám s foťákem co mám vyfotit ,,,venku mlhu...
kytku která už asi nevykvete ,,,v kuchyni na okně mojí sběrnou botu na vše
potřebné:-) ...pekáč ,,,,a to snad stačí .....:-)
                                                           z okna před barákem
na balkoně
včerejší kohout na pekáči s anglickou
makro ...nový listy
tak tohle vypadá špatně ,,,bude po......:-(((





1 komentář:

Čarodějka řekl(a)...

Ty jo kohout vypadá krásně.
Já měla foťák jako ty a když mi upadl tak jsem to obulela.Dělal krásný fotky a jak píšeš vešel se do kapsy.Teď mám větší (také to není zrcadlovka) a už mě to tolik nebaví nosit ho všude sebou.Takže já když budu mít nějakou kačku navíc tak si nejspíš koupím ještě jeden úplně obyčejnej a hlavně malej.