Naše Jestřebí

pondělí 10. ledna 2011

281,den úklid

10,ledna 2011 pondělí
tak ráno nám moc šťastně nezačal ,autobus do školy měl 3/4hodiny zpoždění
nakonec tedy odjely dětičky skočila sem si do obchodu a od rána uklízím
a opravdu tady svítí sluníčko tak mě to nalákalo a dala sem ven prádlo
jenže na balkoně je přimrzlí jak stromeček tak sníh tak se tam blbě leze
zítra budu s úklidem pokračovat Pepča má ranní tak sem mu vlítla na pokoj
včetně oken a jak sem lítala okolo našeho papoucha a asi že svítí sluníčko
tak tam na mě tokala ,,,bylo to takoví pomazleníčko a dokonce se nechala i
pohladit jinak když má blbou náladu tam mě nechce ani pustit do klece
abych jí nakrmila ,,,potvůrka.....
dnes jdu do školy na rodičák ..moc se mi nechce ale pololetí se blíží ...tak
se třeba něco dozvíme ,,,jinak tento týden sou samá písemka tak
sem na ní zvědavá,,,,,
všude taje......
tohle mám na balkoně
naše Pepina
tady se nechá pohladit
tak mě příjde že se kytka zasekla 
a nic tak uvidíme,,,,,





Žádné komentáře: