Naše Jestřebí

pátek 28. ledna 2011

296,den /úterý/-299,den/pátek/ hospitalizace ORL Mladá Boleslav

25,ledna 2011-28.ledna2011
na tyto dny nebudu moc ráda vzpomínat
byla sem v nemocnici a opravdu  se mi nechce
o tom ani psát ...takže pár fotek dodám ,které sem fotila
dnes ...při odjezdu ...neměla sem sílu fotit bolest ,mastné vlasy
lidi předoperačním a pooperačním stavu ,,,smutek ve tváři,,,
zase tak tragické to není taky byli momenty kdy sem se smíchy neudržela
,,,ale protože do včerejšího dne sem nemohla mluvit prostě to nešlo
nadopovaná tlumícími léky jinak bych to ani nevydržela a od pondělí
sem se ještě nenajedla ,,,prostě to nejde ,,, když něco sním tak 3 lžičky
a konec ........sem doma  spala sem ..Sabinka se mi vrátila byla celý
týden u tety je to moje šikulka ,,tak už jsme všichni doma ,,,,,,vybaleno
a pojedem zase po staru......
tak na toto okno sem koukala 4dny
můj stolek většinou nic jiného neobsahoval
já sem se na jídlo nemohla ani podívat....
musím napsat že opravdu 
sem byla spokojená sestřičky
se starali 24hodin ,,,nemám 
jedinou výčitku opravdu sem byla spokojená
aniž bych sama žádala tak se snažili
jednu noc sem měla strašný pálení žáhy
ochotně sama donesla anacid ,,,opravdu
trochu se mi ulevilo tak sem zase tak hoďku spala....
PROSTĚ CHVÁLÍM ,,,
a moje výbava domů 
bez toho se nedá 
já prostě ještě nic nepolknu nejde to 

a jedeme domů už sem byla 
natěšená takže všechny fotky 
mám z rána....bylo nádherně 
tak sem vyfotila hrad Bezděz 
po cestě domůůůůů




2 komentáře:

Katka řekl(a)...

Ahoj Jani!!!
Tak jsem nakoukla, jestli už jsi doma a jsi. Tak ať se Ti to brzy zahojí a nebolí.
Ten Algifen Neo mi předepsal obvoďák na migrénu, když už mi nebude zabírat Panadol Extra. To jen, že jsem si všimla, že ho máš "vyfasovaný".
Katka

Čarodějka řekl(a)...

Ahojky.Tak hlavně že už jsi doma a život se vrátí do normálních kolejí.