Naše Jestřebí

pátek 21. ledna 2011

292,den předoperační

21,ledna 2011 pátek
dnes sem byla pozvaná na sepsaní předoperační ....
a na prohlídce vše mám v pořádku ,,,jen takovou malou
poznámku ,,mírně obézní,, to já vím  a to už mám 7 let
co mám Sábu 10kg na víc ,,,,no nevím jestli se ještě
budu moci pochlubit s váhou ...štve mě to ...ale nejsem
ten tip co by se štval... cvičit chodím... a sladký nojo občas
zřeším ...ale tím se nebudu nervovat ,,,,Sabina je zase jen kost a kůže
a  taky to není nic příjemného.....
byla sem nakoupit něco sem pořídila  co sem potřebovala ....
koupila sem Sábě pantofle a leginy ´,já papíry do tiskárny
a nějaké kancelářské věci ....mají na to akce ,,,,
 a do kuchyně sem si koupila s tescomy stěrky na těsto
je to sada tří je i na zdobení ,,, našla sem jednu šikovnou
paní na mmb jak dobře peče tak chci podle ní něco vyzkoušet ...
a co mám vyfoceno ....no bombony  hasbro ...všechny sem snědla...
/a proto si nebudu stěžovat na váhu:-)/






1 komentář:

Čarodějka řekl(a)...

Bonbony super nápad,že mě nic extra nenapadá sakra.A ať je operace co nejdřív za tebou.