Naše Jestřebí

neděle 9. ledna 2011

280,den bábovka

9,ledna 2011 neděle
konečně neprší....
ale tak nějak mě to na náladě
nepřidalo ...k obědu sem
si řekla že si dáme halušky
z uzeným a zelím...
oběd na přípravu rychlí
ale je u toho hodně nádobí..
a já sem si ještě řekla že
¨vyzkouším novou formu na bábovku
co mám od ježíška já sem měla skleněnou tu sem
měla ráda a pak keramickou a obě sem
neopatrností rozbila ,,,,,,
bábovka se krásně upekla ...vyklopila
tak sem měla radost ,,,na třela sem jí
citronovou polevou   a přendavám jí na linku
kvůli psovi aby se na ní nedostala
no a co se mi stalo ,,,dala sem to moc na kraj
a bábovka žuchla na zem ....a bylo po náladě...
ale dobře to dopadlo měla sem jí hned nakrájenou na 4 kusy
jéééžiš co nadělám na chuti se nic nezměnilo...
nejhorší bylo vše umýt lepilo se to od polevy/
jen rodina si vyslechla ,,že tady nemám místo
na nic /čekám na rekonstrukci kuchyně už několik let/
a všichni musí být v kuchyni a pak se tam
ani nehnu s ničím,,,,,,  
ale bábovka mizí a to mě těší ,,,,,,,
-------------------------------------
Bábovka/rychlá /
2hrníčky pol.mouky
1hrníček cukru
2vejce
prášek do pečiva
1/2hrníčku oleje
1/2hrníčku mléka
pekla 150stupňů 35minut
--------------------------------------před polevou
bábovka po pádu:-)))



1 komentář:

Čarodějka řekl(a)...

Když se nestalo nic horšího než pád bábovky tak to jde.