Naše Jestřebí

úterý 4. ledna 2011

275,den vločka

4,ledna2011 úterý
dneska sem hotová
mám udělaný papíry
uzavřený rok a připravený
letošní....stromek sem ještě
nestihla odstrojit ...v poledne
sem šla pro Sábu do školy
po příjezdu hned na led
fakt se tam vyřádí ale
já jak sem nastydlá a ještě tam
většinou dvě hodiny prostojím
tak sem odpoledne zmožená
dodělat úkoly uklidit v kuchyni ---
přípravy na druhý den  a večer
usnu ani nevím jak......
a to sem dneska vyhrnula rybník
ještě jeden kluk tam byl se mnou
protože jsme tam byli dnes brzy.....
fotila sem cestou do Provodína
a ráno vločky  a hlavně bruslení ...
víc fotek pak dám na druhý blog ...

toto je foceno na mém rukávu
sjízdnost silnic...
dnešní zachumelené ráno


zima je taky krásná
a pár momentů z bruslení...




1 komentář:

Čarodějka řekl(a)...

Tak vločky jsem také zkoušela ale nešlo mi to,stále se na ně chystám ale nefotím tak jsem zvědavá jestli je ještě letos stihnu.