Naše Jestřebí

sobota 29. ledna 2011

300,den krásný den

29,ledna 2011 sobota
dnešní krásný den sem se pokochala doma ...
musela sem opatrně nerada bych se vrátila do nemocnice
vyvětrala sem peřiny na mrazu ....a slunci
uvařila sem ,byla sem se podívat u mamky ,aby
viděla že sem v pořádku ..taky sem se prospala
ještě ta únava z nemocnice na mě doléhá
v noci sem nemohla spát tak sem to dohnala....
tak sem upekla Sábě brumíčky ,,,,
dnešní foto západ slunce a brumíček

těsto :2vejce 180g cukru,180g hladké mouky ,1lžičku kypřícího prášku
 100g rozpuštěná Hera
citronová kůra/já si jí kupuji v sáčku/ 
podle potřeby mléko 
pekáč vymažu a vysypu ,pečeme /180/ horkovzdušnou160 stupňů 30-40 minut
do zlatova /zkusila sem špejlí/
můžete trochu těsta obarvit kakaem a kombinovat
už sem to taky dělala dnes je mám jen čokoládovou polevou....
takovou mám já náladu.....



Žádné komentáře: