Naše Jestřebí

pondělí 31. ledna 2011

302,den mráz a děti mají pololetí,,VYSVĚDČENÍ,,

31,ledna 2011 pondělí
po včerejším nějak pro mě nezajímavým dnem
sem dnes trochu plná optimismu.....
ráno Sábu tatínek odvezl do školy abychom nemrzly
na zastávce tak to bylo prýma ,,,já po noci opět mě bolelo
ucho pro změnu druhé a a bych mohla funfgovat..po 4piškotech
kloktání a utíšující léky sem konečně trochu začla mluvit ....
tata mě odvezl obvodní a já byla na orl u svého lékaře se objednat
na pátek na kontrolu ....tak fakt to bylo dobrý v půl 9 sem seděla
už doma ...a protože mám hlad tak sem snědla 2 housky /žádný namáčení/
s čajíčkem ,,,a je mi dobře ,,,,ono to ještě propukne teď to tlumí léky ...
a mám odpočinkový den jen sem něco vyprala ,,vařit nemusím ,,zůstalo
nám tady plno jídla od včera ...tak můžu lenošit ...
dneska Sába přijede v půl 3 a donese už zase pololetní vysvědčení
to je nezkutečný jak to letí ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
fotila sem z auta mlha mráz .....já ven nemůžu  tak aspoň při jízdě......




1 komentář:

Katka řekl(a)...

Jani, koukala jsem na leták Lidlu a v pondělí 7. tam budou mít zase nějaké silikonové formy. Tak kdyby Ti nějaká ještě chyběla do sbírky ;-) :-)
K.