Naše Jestřebí

neděle 16. ledna 2011

287,den čistíme komín

16,ledna 2011 neděle
opět krásný den jůů kdyby to tak už zůstalo
teploučko ani se mi nechce vytahovat zimní věci ,
dneska sem něco vyprala oteplováky a to snad
už nebudou potřeba  ,,,ale je leden tak to se zima neloučí...
dnešní den u nás poněkud pracovně ,,táta se chystal čistit
komín tak čekal na počasí a dneska se zadařilo i to že byl
doma Zbyněk ten jediný jde na střechu ....
pár fotek sem zachytila měsíc a letadla ...to dám na druhý
blog ,,,já sem dneska škubala poslední kuřata  mladý kouhouty
tak mám úkol splněn...  nejhorší je  když se čistí komín
tak se to vybírá dole na chodbě a to já pak musím vše umýt
vytřít ,,,,,sice komín jsme opravili ale ještě bychom potřebovali
postavit jeden a venku ,,,aby ten bordel nebyl věčně v chodbě,,,,
snad se dočkám určitě to je v plánu......jinak můžem topit
i plynem to je pak čisto 100% ale ta výhřevnost není jo teplý
komín u něj má i pelíšek besinka ,,,,,,
úklid zimního ,,,doufám že to nebudeme vytahovat
a takhle na mě kouká besinka
já ty oči její miluji




Žádné komentáře: