Naše Jestřebí

čtvrtek 13. ledna 2011

284,den s mamkou

13,ledna 2011 čtvrtek
dnešní dopoledne sem strávila s mamkou ,byla sem sní u lékaře
a domů sem se dostala v poledne ,,,,hodinu sem hledala
kontakty a weby na domovy důchodců kolem nás,,,tak sem z toho
nějaká smutná ale mamka si to přeje ,,, já mám hrozný pocity .....
nemůžu ani psát ani o tom mluvit :-((  
Stála sem na zastávce nechtěla sem jed ani autem tak sem jela
autobusem a koukám co bych mohla vyfotit,,,a nic
všude šero mlha jen ty pruhy na zastávce žlutý tam byly
vidět ,,,a pak sem si řekla že nic ,,,,nemám náladu tak ani na tu fotku nééé...
Sába přijede ze školy dneska se musíme trochu připravit
na poslední písemku v rámci možností ......
pustila sem se do mufínu ,nemám dnes nakoupeno  a mám na něco
chuť tak sem udělala mramorové mufíny   recept mám tady 
co je potřeba....
první vrstva
druhá
a takhle vypadají náramně a jsou moc dobré...




2 komentáře:

Čarodějka řekl(a)...

Jani že chce mamka do domova důchodců z toho si nic nedělej.Já říkám dětem pořád že jestli budu dlouho žít tak ať mě tam taky zavřou.Když já si myslím že jim tam není špatně.Zaprvé je o ně postaráno a za druhé nejsou sami jsou neustále ve společnosti.
A tyhle mufiny jsem už dělala a byli moc dobrý.
Jo a zapoměla jsem napsat že ta kytka mě štve klidně se zasekne a já byla zvědavá co z ní vyroste.

Anonymní řekl(a)...

Naše babička taky chtěla do domova důchodců. Přitom měla svůj byt v rodinném domku u syna, kde jí se vším pomáhali. Tak nějak jsme její přání nechtěli vyslyšet. Došlo to tak daleko, že napsala dopis na rozloučenou a pokusila se zabít. Pak už věci nabraly rychlý spád a my začali shánět nějaké místo v domově. V dnešní době je to zatraceně těžké. Babička je v domově už třetím rokem, spokojená, ikdyž nám se to pořád nějak nezdá....
Za recept na mufiny moc děkuju, manžel je má rád, ale mě se ještě doma nepovedly podle našich představ. Vyzkouším ten Váš.
Zdravím, Šárka