Naše Jestřebí

úterý 28. září 2010

177,den mražené višně

28,září 2010 úterý
dnešní ráno jsme
zůstali sami táta náš musel
něco dodělat v práci tak do oběda...
Sabinka si dodělala úkoly ještě máme čtení
ale to hned jak přijde z venku
je pořád špinavá ,mokrá ...venku to vypadá
všude louže ale přestalo pršet vydatně
tak snad bude zažehnáno i když budou
asi vypouštět novozámecký rybník
ten tedy je plný teď jsme jeli okolo ....
tak to zase nevíme kde se to projeví ...
hrůza ....pak má mít člověk náladu...
dneska sem si řekla že když je to volno
tak naposled upeču ...a dejte mě pokoj
s pečením,,,,:-((( dáme si pauzu....
já sem měla v mrazáku loňské višně
letos nic nemám nic pomalu nebylo,
jenom tam mám borůvky a to je vše....
no a na zahradě pár jablek jinak to stačí
napadnout špačkové ...a máme po jablkách....
a co višně ...namočila sem je přes noc do rumu
a do cukru ....a udělala klasiku ...bublaninu...
a pečeme...rychle ...
BUBLANINA

vyndané z trouby po 30minutách
posypala moučkovým cukrem
a otočila aby jste viděli tu višeň:-)




1 komentář:

Jiruska řekl(a)...

tak jsem se pokochala a mám na to velkou chuť... višně miluju...