Naše Jestřebí

středa 15. září 2010

164,den tak sem byla utrácet

15,září 2010středa
po včerejším výstupu se Sábou
ohledně zapisování úkolů
sem se trošku uklidnila
a dneska protože tady prší
sem vyrazila do města ,,,
měla sem spousty zařizování
a možná ještě zítra budu pokračovat
pokud sem ještě správně naladěná
....nemyslete žádný soc. a pod...
tohle už nedělám nemáme
na nic nárok a ve finále na jedno dítě
neberem nic...takže pro mě
škoda času a běhání po úřadech....
spíš sem potřebovala dodat výsledky
ještě od Sáby z Prahy a taky objednat
skoro na všechny kontroly zubaře,ortopedie,
oční,alergologie...a moje vyšetření ...no je toho
zase požehnaně ...zítra musím dotáhnout
tu reklamaci opus karty,,, a tak sem ještě
po dlouhý době nakoukla do obchodu
kde sem nakupovala Sábě mimi věci
a tam mají i tak do  150 velikosti,
což máme Sába má pořád 110-116 jí
je dobře i přesto že jí je 7let je prcek
no ... a to budem hlídat na endokrinologii
tak v prodejně mají značku Wolf má kvalitní
věci tedy aspoň já mám takovou zkušenost
tak má bundu zateplenou s flízem ,zateplený kalhoty
s bavlněnou podšívkou ,,,a mikinu s beránkem
tu Sába popadla ona je pořád zmrzlá tak ta
se jí líbila.... tak jsi myslím že sem se trefila a udělala jí radost
ještě sos sem jí nakoupila kalhotky a potkla sem se
z paní a ona má inter.obchod na hračky tak
mě dala odkaz www.minilidi.cz   tak sem ráda
můžu jsi to objednat a vyzvednout v prodejně...
jo a jdu balit knížky.../do školy/ Sábě dnes jich
přinesla požehnaně....



1 komentář:

Čarodějka řekl(a)...

Jani krásně jsi pokoupila a důležité je že Sába má radost.