Naše Jestřebí

pátek 3. září 2010

152,den honím motýla

3,září 2010pátek
tak konečně pátek ,ráno
sem nesla Sábu z postele
tak sem na ní zvědavá zítra v
 kolik bude stávat a už bylo
dneska i lepší počasí konečně
sem usušila prádlo venku a né
na sušáku ...trochu sem to tady
pofackovala a bylo poledne
přivezl mi balík z ppl
huráá mám už nějaké dárky
pro Sábu ještě něco k svátku a
zbytek má už pod stromeček ,,,já ¨
přímo nesnáším pak to
lítání a shánění ...co můžu tak jsi
do předu schovám...vím že si
někdo může myslet že sem blázen
ale když můžou už vybalovat zimní bundy
já si můžu schovat dárky /jenom pro Sábu/
jinak né ... dneska jsme  na posled
jeli ráno a po obědě pro Sábu do školy
od pondělí bude jezdit autobusem ,,,
a tak mám pár fotek ze zahrady
při čekání jsem tam honila motýla na
stromě byl tak schovaný a tak sem
ho ulovila na židli ,,,jo a to foto
s jídlem ...to se mě líbí že to je vše ze zahrady
a ze skleníku ...už bude zase vše pryč tak si toho
ještě užívám....naše brambory ,cibule,česnek,okurkový salát...
masíčko je z našeho králíka,malé rajčátka,papriky ,,,no prostě vše
mňam....brambory sem pekla v šlupce v troubě
na česneku ,kmínem a špekem /ten je taky náš z prasátka/



Žádné komentáře: