Naše Jestřebí

pondělí 6. září 2010

155,den školní potřeby

6,září 2010pondělí
a už to začalo vytisknout jmenovky
a obalovat sešity a knihy
popisovat ....dneska měla první
psaní a ještě máme nějakou báseň
sice Sába tvrdí číst tak doufám
že jí nemá umět ...poznáme
včerejší čtení to byl oříšek
sice sem na vše přišla...ale
taková pomůcka jako ...kat ,,,
to mě teda hned nenapadlo...
jinak sem hned ráno vyrazila
k mamce byla sem jí pro léky
a nakouknout do kik opravdu
už jen zimní bundy tak sem si
řekla že to odchodí co má
a novou až nějakou seženu hold
koupíme zimní
stejně to nebude dlouho trvat
a šup do zimního..... docela se mi tam líbily
takový správný kamaše ,tak je má už vypraný
a bude moc nosit sukně ,,,ty punčochy
jí už vadí hold každý rok je znát..
já sem si koupila barvu do tiskárny
pán mi dal zákaznickou kartu
tak mám nějakou slevu ...stejně chodím
jen tam a rozšířil sortiment o papírnictví
tak  to mě tam bude mít častěji Sába
ta má pořád nějaké potřeby ,,,teď potřebovala
červenou propisku ona si hraje na paní učitelku
a tužka jí nestačí....takže dnešní foto
všehochuť.....


tady je to čtení...

a hned sem si udělala tahák...

a jedno psaní ...

  

Žádné komentáře: