Naše Jestřebí

úterý 21. září 2010

170,den využívám krásné počasí/a jeden recept/

21,září 2010 úterý
opravdu od rána je krásné
počasí a protože táta si vzal
dovolenou a jsem dopoledne
v kuchyni tak jsem dala
vyprat všechny deky ..
a tak nějak mě to nabudilo s
úklidem ,,,, odpoledne budem
opět přebírat co jiného než
brambory ...už se mi je ani nechce
fotit ale ,,,ještě bych mohla
jak sou pěkně v pytlích.....
dneska sem dělala halušky s zelím a uzeným,
to jídlo jsem milovala od mojí maminky
ta už nevaří nemá sílu tak sem
musela se to naučit jááá....
je to moc dobré rychlé jídlo ,ale
moc nádobí ,,,hold za ten požitek to stojí za to ....
zítra budu mít Sábu doma jedem na ortopedii...
a takhle chodí Sába ze školy na půl oblečená
já když vystoupí z autobusu tak jí mám dost
tady mi ukazuje že nemá zub,ve škole jí vypadl....
fota z vaření a recept
já na halušky používám hladkou mouku a jedno vejce
je to tak na 3porce dnes jsem dělala ze 2/na dvakrát/
halušky rozmíchám v mléce a vroucí vodě
přes cedník nechám opravdu jen chvilku vyplavat promíchat a ven scedit
mám připraveno vařené zelí,každý jak je zvyklý a připravím 
si na pánev na cibulce ,sádla /nebo oleji/ jednu
klobásu dnes sem použila i uzené a orestuji  ,vše smíchám dohromady 
pozor na sůl pokud je uzené nesolím ,,,,až podle chuti ....
podobný recept je  jeden tady tady.... 
ale já je nedělám z brambor to dělám chlupaté knedlíky....
naše uzené
uzené i s klobásou,na cibulce


uvařené zelí


a přípravy těsta na halušky
hladká mouka,vejce,mléko








vše smíchám v míse a opravdu 
to nevypadá lákavě ale vůně ...
je neodolatelná....






a toho nádobí nechtějte ani vidět :-)

2 komentáře:

Čarodějka řekl(a)...

Ty bájo halušky jinak než dělám já.Budu muset vyzkoušet dík za tip.A vypadají nádherně určitě i božsky chutnaj.

Unknown řekl(a)...

Jéé ,přesně takové dělá moje babička a mohla bych je pořád...Teď jsem se pěkně namlsala :-))