Naše Jestřebí

neděle 19. září 2010

168,den včerejší drama

19,září 2010neděle
dnešní den byl opět
polní....konečně se
podařilo vybrat z pole
brambory a teď už se budou
jen přebírat ,,,,dneska sem
strašně litovala že sem neměla
foťák v kapse pořád ho
tahám a dneska jak sem pospíchala
tak sem ho zapoměla....a proč
jednak se dosekávalo obilí
a tak sem měla pár metrů
/3-4/kombajn to to se mi
málo kdy stane vždy ho fotím z cesty
a teď ho mám u nosu a já nemám foťák ,,,no to mě
moc mrzelo,,,pak tam bylo spousty srandovních
 úlovků...no mrzí mě to moc...
a proč drama ? kombajnér si strčil
ruku do něčeho a tak ho museli
odvést na pohotovost a výsledek ...
leží v Liberci v nemocnici dvakrát zlomenou
ruku ,přetrhaný vazy  a stržený 2prsty...
no hrůza ..večer sem ještě byla v šoku bolelo
mě břicho ...pořád si říkám že to mohlo
dopadnout hůř.....takže se to nedodělalo večer
až dnes odpoledne....máme to doma ....
a za jakou cenu....
to se budou mít slepičky a prasátka/šrot/

Žádné komentáře: