Naše Jestřebí

sobota 25. září 2010

174,den je zataženo a jeden recept na řezy....

25,září 2010 sobota
od rána sem si vše
udělala v kuchyni
protože se chystám ven
na zahradu jestli
se nerozprší tak budem
přebírat a já mám v plánu vyndat
sud ze zelím a vyčistit a připravit
za měsíc na další plnění,,
jo a dneska sem vyzkoušela
recept na moc dobré řezy
fakt nemají chybu ,,ještě teplé
mizí a to mají zrát do druhého dne tak
to teda nevím co tam zůstane do zítřka...
recept tady.....
upečené před polevou
s polevou
úžasné a děkuji za recept na mmb...
paní Petra C. (Lukášek duben) ID 224083 
a jdu ven...
tak mi nedalo samo že začlo pršet
takže jsme jen zmokli a od
brambor jsme museli odejít se nedalo
tak sem si udělala pár Lo na galerce tady 
a mám radost jedno se líbilo...DST...
jo a ještě jedna fotka už není nic...tohle bylo ještě tak 
v 15,50 




1 komentář:

Čarodějka řekl(a)...

Tak jsem si přečetla recept a určitě zkusím.