Naše Jestřebí

čtvrtek 9. září 2010

158,den moje hlava ,barva,účes

9,září 2010 čtvrtek
dneska má svátek den 9,9,
to se mi líbí ...jinak
Pepča odnesl z baráku
nepotřebné věci jako je
mrazák/který dosloužil/
lavice v které měla
vše Sába rukavice ,čepice
pláštěnky apod... byla
na chodbě a mě se tam nelíbila
nahradila sem jí šuplíkovým
kontejner  tak snad se to Sábě bude
líbit a dostala nový botník jen pro
sebe ...to vyfotím až  někdy
bylo mě tady vytčeno ...že sem byla u
holiče a nemám fotku!!!
tak stejně dnes mě nic nenapadlo
tak sem si vyfotila hlavičku:(((
je barevná /schovává šediny/
pořád mám nějaký háro já mám ty
vlasy čím dál horší a čím dál víc se
kroutí a jsou neposlušnééé......






tak nějak jsem dopadla....a hlavně když se fotím já:)))

2 komentáře:

Štěpánka.Š řekl(a)...

Ani očkem jsi na nás nejukla...:-))
jen ty vlásky ukázala..:-))
A ty se mi zdají krásné...!!
Co já bych za to dala, aby se mi ty moje zplihlotiny trošku vlnily...:-))
Ale ono to tak bývá...
Každá chce, to co nemá....;-)

Čarodějka řekl(a)...

Teda já zírám na ty krásné portréty :))) příště na nás mrkni.