Naše Jestřebí

středa 8. září 2010

157,den hlavička od holiče ,ale bolí mě

8,září 2010 středa
na dnešek sem se těšila
už sem potřebovala ostříhat
a probrat to moje háro jak pořád fouká
tak mě to rozčilovalo ..takže na chvilku
mám klid jenže nálada mě nějak pořád
nenaskočila spíš negativně a bolí
mě hlava tak sem si pro radost
opět trochu vyřádila ve scrapbooku
aspoň jedním Lo...nějak sem to teď
nezvládala a chybělo mi to...
jinak foto pouze sklenici
na mém stole u pc a je to celaskon
to je moje první pomoc a když nezabírá
tak jdu pro prášek,,,,taky sem vyfotila
morče pořád tady na mě doráželo
já sem mu ráno asi málo nažrat
tak se chudák hlásil....a ta postel
to je teď věc ráno ustelu
a prostě naše besinka si tam zase zaleze
proč by mrzla sice každý den už topíme k večeru
ale ona je zmrzlinka..takže si zaleze a je to...


na co stelu já nevím ,pak to takhle besina
rozhrabe ,,,prdlá jak tam zalízá...

1 komentář:

Štěpánka.Š řekl(a)...

Jani.... ale jakto, že tady není vyfocená ta ostříhaná hlavička...? :-)