Naše Jestřebí

sobota 4. září 2010

153,den víno

4,září 2010sobota
tak možná by se patřilo v tekutém....
hmmm ale já na to nejsem mě skoro
nic z alkoholu nechutná ...tak
ani neochutnávám ,,,takže dneska
sem o rok starší ...nijaká sláva
a ani důvod aby se oslavovalo...
běžná sobota ...venku se
pořád něco dělá já sem zalezla
do skleníku a trochu sem to tam
probrala ,,,a tak jsem tam ulovila fotku
to je naše první víno a je sladké...

a za odměnu a táta se směje jsem
si uřízla
obr slunečnici ,,,tak to já můžu...
dokonce mě otravuje a chce i besinka jadýrka...










                       mám ráda jednoduché ale o to upřímné
                       dárky... a tato je ze zahrady od Pepči..za všechny




                                          
                                            

Žádné komentáře: