Naše Jestřebí

sobota 10. července 2010

95-96-97,na chatě Janovice

8,9,10července2010
čtvrtek,pátek,sobota
tak dnešní den byl návrat z chaty
přijela sem dřív ,protože Ondru
si vzala babička domů a Sába by tam
zůstala sama a dnes se mělo grilovat
a protože tam bude jen dospělá společnost
tak sem sní jela taky dřív domů a jen
to prospělo ,tady mě čekalo plno
práce a taky sem se nezastavila do večera
to ještě Sába byla u tety v bazénu tak aspoň mě
tady neprudila,,,jinak sem si to moc užila
strašně jsem se nařechtala  možná vám fotky něco
napoví ale kdyby bylo video tak by se víc
do toho vžila ,,,  ostatní fotky tady ...Janovice2010
jediný děti na chatě Ondra se Sábou/musely si vystačit/
sportovní aktivity ,,,tak těch tam bylo dost...


tak od Lucky taky budou fotky...už se těším
a hlavně budu na nich i já,,,

osvěžení v potoce
u toho sem se nařechtala,,,né a né to zprovoznit

to je nuda tak kdy to bude stříkat?

a zase to nádobí...tam se vše dělá v přírodě
pouze v chatě vaříte a je tam wc...

nakonec kytka nešla tak je tady fontána...a to
stačilo...řádilo se 

pořád se něco dělo ,,,tam byl 
program opravdu to strašně uteklo
a vše se povedlo...mám radost ..jinak
fotek je hodně tak se podívejte na galerku....
 
a na této chatě jsme byli i v loni ...foto tady ...Janovice 2009

Žádné komentáře: